خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/22 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی در دیدار با رئیس جمهور منتخب؛

در انتخاب وزرای مرتبط با کمیسیون آموزش در کنار دولت خواهیم بود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با تأکید بر این‌که قطار توسعه کشور از مسیر آموزش می‌گذرد، گفت: ما در انتخاب وزرای مرتبط با کمیسیون آموزش در کنار دولت خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای همکاری و هم‌افزایی به کار خواهیم گرفت.

دیدار منادی و رئیس جمهور منتخب

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب کشور در ساختمان ریاست جمهوری، عنوان کرد: در این دیدار هم از طرف خودم و هم از طرف کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیروزی ایشان را تبریک گفتم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تأکید کرد: مجلس آماده حمایت و همکاری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزش با دولت چهاردهم است.

وی ادامه داد: ما در انتخاب وزرای مرتبط با کمیسیون آموزش در کنار دولت خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای همکاری و هم افزایی به کار خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس افزود: اعتقاد راسخ داریم که قطار توسعه کشور از مسیر آموزش می‌گذرد و حمایت از باسوادترین رئیس جمهور وظیفه ماست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس می‌توانند با همکاری‌های نزدیک و هم جهت زمینه های پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند و آینده ای روشن برای نسل های آتی رقم بزنند. به عنوان رئیس کمیسیون آموزش ،مجلس وظیفه خود می دانیم که با تمام توان در جهت بهبود سیستم آموزشی کشور تقویت زیرساخت ها و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان عزیز تلاش کنیم. امید است که با همکاری و همدلی شاهد رشد و پیشرفت ایران عزیزمان باشیم./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 380488
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار