خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 15:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات:

پشت تمام جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا قرار دارد

نماینده مردم نجف آباد در مجلس در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات، گفت: پشت همه این اقدامات آمریکاست، اگر آمریکا از صهیونیست ها حمایت نمی‌کرد، امروز اسرائیل وجود نداشت.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات، گفت: امروز در غزه نه بیمارستان، نه مدرسه، نه مسجد هیچ یک در امان نیست و با کشتار کودکان و زنان، ارتش و مسئولان رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می گیرند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ تعریفی فراتر از این برای تروریسم وجود ندارد؛ به کشوری تجاوز کرده و تمام قوانین بین المللی را نیز زیرپا گذاشتند و کودکان و زنان را نیز می کشند و به آن نیز افتخار می کنند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم تاکید کرد: پشت همه این اقدامات آمریکاست، اگر آمریکا از صهیونیست ها حمایت نمی‌کرد، امروز اسرائیل وجود نداشت.

ابوترابی اضافه کرد: بمب های رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا تامین می‌شود و اجازه آنان نیز از سوی آمریکا صادر می شود، از طرفی نیز بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر که این رژیم از هم پاشید، آمریکایی ها نگذاشتند که این رژیم فروبپاشد. تمام اتاق جنگ صهیونیست‌ها توسط ژنرال‌های آمریکایی اداره می‌شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379347
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار