خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 09:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیپور اقدم:

جاده مرزی بازرگان به منطقه بکر بورالان از سال63 آسفالت نشده است/جاده ترانزیتی بازرگان به یک قتلگاه تبدیل شده است

نماینده مردم ماکو در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه جاده ترانزیتی بازرگان به یک قتلگاه تبدیل شده است افزود: جاده مرزی بازرگان به منطقه بکر بورالان از سال 63 تاکنون فاقد روکش آسفالت بوده و حتی شانه‌های خاکی آن هم از بین رفته و بسیار ناایمن است.

عمر علیپور اقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: راه‌های این منطقه چه مسیرهای روستایی و چه جاده ترانزیتی که از تهران به مرز بازرگان وصل شده است به یک قتلگاه تبدیل شده‌اند کمااینکه متاسفانه در 3 ماه گذشته 11 نفر در این راه‌ها به دلیل حوادث ترافیکی شدید جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جاده‌های این منطقه فاقد دوربرگردان و علائم و موانع لازم هستند که باعث شده است به طور مکرر شاهد بروز حوادث ترافیکی شدید در آنها باشیم.

وی تصریح کرد: راه‌های روستایی این منطقه نیز وضعیت بسیار نامناسبی دارند کمااینکه جاده مرزی بازرگان به منطقه بکر بورالان از سال 63 تاکنون فاقد روکش آسفالت بوده و حتی شانه‌های خاکی آن هم از بین رفته و بسیار ناایمن است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: لازم است وزیر راه و شهرسازی جدید نگاه ویژه‌ای به ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌های این مسیر به ویژه جاده مرزی بازرگان داشته باشد که روزانه تعداد زیادی خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند./

پایان پیام 

  • کد خبر : 382937
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار