خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/19 - 11:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمی:

بی‌ثباتی در تصمیمات اخذ شده برای حوزه خودرو مردم را به سختی می‌اندازد

عضو هیات رئیسه مجلس ماندگار بودن تصمیمات اخذ شده در حوزه خودرو به ساماندهی و ثبات بازار کمک می‌کند، گفت: در جلسات باید همه جوانب این حوزه سنجیده و متناسب با این موضوعات تصمیم‌گیری صورت گیرد تا در میانه راه در اجرا با مشکل مواجه نشود.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره توقف فعالیت سامانه یکپارچه خودرو، گفت: تصمیماتی که در حوزه خودرو گرفته می‌شود باید ماندگار باشد و این‌گونه نباشد که مردم هر روز با یک تصمیم جدید روبه‌رو شوند.اخذ یک تصمیم و تغییر آن در میانه راه با هر بهانه، فعالان بخش اقتصادی، مردم و متقاضیان خرید خودرو را به سختی می‌اندازد و موجب افزایش نوسانات بازار خودرو می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماندگار بودن تصمیمات اخذ شده در حوزه خودرو به ساماندهی و ثبات بازار کمک می‌کند، ادامه داد: در جلسات باید همه جوانب این حوزه سنجیده و متناسب با این موضوعات تصمیم‌گیری صورت گیرد تا در میانه راه در اجرا با مشکل مواجه نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: سامانه یکپارچه عرضه خودرو محاسنی دارد اما نحوه تحویل خودرو، اطلاع‌رسانی‌ها، بالا پایین شدن قیمت خودرو و... مشکلاتی داشت که سوالاتی در ذهن مردم ایجاد کرده است، امیدوارم مسئولان ذیربط و خودروسازان بتوانند به وعده‌هایی که دادند، عمل کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378135
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار