خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/01 - 17:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی‌صدر خبر داد:

یک فصل از کتاب قانون وزارت نفت تصویب شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون بخش امور نظارتی طرح قانون وزارت نفت بررسی و تصویب شد، گفت: اعضای کمیسیون انرژی در نشست‌های آینده خود بخش‌های امور اجرایی، سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و همچنین امور بین‌الملل طرح قانون وزارت نفت را بررسی می‌کنند.


مؤید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که در نشست امروز (یکشنبه یک آبان) کمیسیون انرژی طرح قانون وزارت نفت بررسی شد،‌ تصریح کرد: اعضا در این نشست بخش امور نظارتی طرح قانون وزارت نفت را بررسی و تصویب کردند.



نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون انرژی مجلس مواد یک و 2 و همچنین 16 جزء ماده سه طرح قانون وزارت نفت را بررسی کرده‌اند، افزود: این طرح 13 ماده و ماده این طرح 43 جزء دارد.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون انرژی در نشست‌های آینده خود بخش‌های امور اجرایی، سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و همچنین امور بین‌الملل طرح قانون وزارت نفت را بررسی می‌کنند.



این عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم درباره زمان پایان رسیدگی به طرح قانون وزارت نفت در این کمیسیون، گفت: به احتمال فراوان اعضای این کمیسیون در سه نشست آینده خود این طرح را تصویب و برای قرائت در صحن علمی مجلس به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌کنند./



پایان پیام



  • کد خبر : 61410
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم