خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/01 - 16:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدمهدی مفتح خبر داد:

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه از هزینه‌کرد درآمدهای مازاد نفتی، در صحن علنی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تقدیم گزارش کمیسیون متبوعش از هزینه‌کرد درآمدهای مازاد نفتی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این گزارش در نوبت قرائت در صحن علنی قرار دارد.


محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد: گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از درآمدهای مازاد نفتی کشور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است.



نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با رستم قاسمی وزیر نفت، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، افزود: این گزارش در نوبت قرائت در صحن علنی مجلس قرار دارد.



همچنین جهانبخش محبی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس نیز در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره هزینه‌کرد درآمدهای مازاد نفتی دولت به هیأت رئیسه ارائه شده و در نوبت قرائت در صحن علنی قرار دارد.



بر اساس بررسی‌های اعضای کمیسیون از میزان ۶میلیارد دلار مازاد درآمد بودجه نزدیک به ۴/۲میلیارد دلار به خزانه کشور واریز نشده است که دستگاه‌های مسئول باید درباره این تخلف پاسخگو باشند واعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، گزارش این تخلف دولت را به هیئت رئیسه مجلس ارجاع دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 63337
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم