خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 16:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سبحانی‌نیا خبرداد؛

گزارش وزیر کشور از اقدامات تروریستی کردستان به کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: حضور وزیر کشور به همراه دو معاون سیاسی و امنیتی خود و پاسخ به سئوال‌های تعدادی از نمایندگان از مهمترین اخبار جلسه امروز کمیسیون بود.


" حسین سبحانی‌نیا" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز (30 فرودین) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور وزیر کشور و معاونان امنیتی و سیاسی وی برگزار شد، تعدادی از نمایندگان سئوال‌هایی را  در رابطه با موضوعات مختلف مطرح کردند.



نماینده نیشابور در مجلس افزود: "جواد جهانگیرزاده" و "نادر قاضی‌پور" نمایندگان ارومیه از جمله نمایندگانی بودند که پرسش‌هایی را در رابطه با مسائل پیش آمده در حوزه انتخابیه خود از وزیر کشور پرسیدند.



وی تاکید کرد: توضیحات وزیر کشور و معاونانش به سئوال دو نماینده ارومیه مورد پذیرش نمایندگان قرار گرفت و جهانگیرزاده و قاضی‌زاده از توضیحات وزیر قانع شدند.



سبحانی‌نیا با اشاره به موضوعات دیگر مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس نیز در رابطه با فعال شدن فرقه حجتیه و برخی از فرقه‌های انحرافی دیگر در منطقه سئوال‌هایی را از وزیر کشور پرسید.



نماینده نیشابور خاطر نشان ساخت: وزیر کشور در رابطه با فعالیت برخی فرقه‌های انحرافی در منطقه توضیحاتی را ارائه داد و بر پیگیری‌های بیشتری در این زمینه تاکید کرد.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس افزود: در ادامه جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، وزیر کشور مطالبی را در رابطه با اقدامات اخیر گروه‌های تروریستی در استان کردستان و خوزستان بیان داشت.



سبحانی‌نیا با اشاره به مطالب مطرح شده توسط وزیر کشور در زمینه حوادث تروریستی روزهای گذشته در استان‌های غربی کشور، گفت: وزیر کشور در جلسه امروز از آمادگی نیروهای امنیتی و انتظامی در زمینه مقابله و کنترل گروه‌های تروریستی در غرب کشور خبر داد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: گروه‌های تروریستی با انجام اقدامات تروریستی خود در برخی مناطق کشور سعی در ناامن نشان دادن فضای کشور دارند که با آمادگی  و هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم در این راه شکست خوردند.

  • کد خبر : 44055
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار