خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/26 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تامینی‌لیچائی:

گزارش وزیر بهداشت از روند اجرای بودجه راضی‌کننده بود

**سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: گزارش وزیر بهداشت و درمان در خصوص روند اجرای قانون بودجه 89 قابل قبول بود، بررسی واگذاری تعرفه‌ها نیز به جلسات آینده موکول شد.

"حسن تامینی‌لیچائی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: روند اجرای بودجه سال 1389 در حوزه سلامت و گزارش ارائه شده از سوی خانم دستجردی وزیر بهداشت و درمان، درباره تخصیص‌ها و هزینه‌ها راضی کننده بود.

وی افزود: 40 درصد از بودجه به بخش جاری و 60 درصد به بخش عمرانی اختصاص داده شده که درحد قابل قبولی بود؛ اما به تعهداتی که ما در خصوص بحث پزشکان متخصص، اعتبارات دخانیات، موضوع بیمه‌ها و خدمات درمانی برآورد کرده بودیم و باید از سوی وزرات بهداشت پرداخت می‌شد، عمل نشده بود.

تامینی‌لیچائی همچنین از حضور وزیر اقتصاد و دارائی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در خصوص پرداخت بودجه بیمه‌ها که نگرانی‌های زیادی را نیز به وجود آورده است، آقای حسینی وزیر اقتصاد و دارائی تعهد کردند که اگر وزارت بهداشت و درمان و کمیسیون در این رابطه به مشکلی برخورند با ارسال نامه‌ای به وزارت اقتصاد، در حل مشکل به وجود آمده کمک خواهند کرد.

وی یادآور شد: بررسی بحت واگذاری تعرفه بخش خصوصی به دولتی و تجمیع بیمه‌ها به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.

  • کد خبر : 25165
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار