خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/28 - 16:18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ناصری خبرداد؛

گزارش وزارت کشور از قتل "روح‏الله داداشی" به کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مسئولان وزارت کشور در رابطه با قتل "روح‏الله داداشی" به این کمیسیون خبر داد.


"عبدالحسین ناصری" در گفت‎وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: طرح احزاب از جمله محوری‏ترین موضوع‎های بررسی شده در جلسه امروز کمیسیون شوراها را تشکیل داد، اما در کنار این موضوع اعضا به بررسی قتل "روح‏الله داداشی" پرداختند.



نماینده مردم  گرگان و آق‌قلا در مجلس، افزود: مسئولان وزارت کشور با حضور در جلسه امروز- سه شنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی به ارائه گزارشی در رابطه با قتل "روح‏الله داداشی" ورزشکار نامی ایران، پرداختند.



"روح الله داداشی" که  در مسابقات قوی‎ترین مردان جهان در سال جاری مقام اول را به خود اختصاص داده بود، هفته گذشته به دلیل درگیری فیزیکی با سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسید.



رییس مجلس شورای اسلامی امروز-سه شنبه- با توجه به قتل این ورزشکار از کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و حقوقی قضایی مجلس خواست تا حوادث اخیر در کشور را بررسی و گزارش آن را در صحن علنی مجلس قرائت کنند.

  • کد خبر : 54304
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار