خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/25 - 17:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدی در تشریح نشست امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی:

گزارش نهایی درباره سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تا ۲ هفته آینده به کمیسیون اصل نود ارائه می‌شود

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس گفت: گزارش نهایی سانحه سقوط هواپیما حداکثر تا ۲ هفته دیگر به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ارائه شود.

   داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه هواپیمای تهران یاسوج جلسات متعددی در کمیسیون اصل نود برگزار شد و مسئولان مختلف از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت آسمان در کمیسیون حضور پیدا کردند.



رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابعاد مختلف موضوع بررسی شد، بیان کرد: تاکنون برای بررسی حادثه  سقوط هواپیمای تهران یاسوج اقدامات مختلفی انجام شده از جمله آنکه شرکت فرانسوی به ایران آمده و نهایتا پس از طی این مراحل، امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، جلسه‌ای را با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذی‌نقش برگزار کرد.



وی افزود: در این جلسه مقرر شد که گزارش نهایی سانحه سقوط هواپیما حداکثر تا ۲ هفته دیگر به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ارائه شود و کلیه مدارک مربوط به گزارش هم برای بررسی دقیق گزارش، به کمیسیون ارسال شود.



محمدی ادامه داد: بعضی از  مدارکی که کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از نهادهای مربوطه خواسته بود، ارسال نشده و با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که ظرف مدت ۲ هفته به کمیسیون ارسال شود.



نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا دستور کمیسیون اصل نودم قانون اساسی این بود که آقای بهرام پارسایی به عنوان عضو‌ کمیسیون در هر جلسه‌ای که به نحوی مربوط به سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج است، حضور داشته باشد و تاکنون در برخی از جلسات از جمله جلسه‌ای که با حضور هیاتی از فرانسه برگزار شده، حضور داشته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 244572
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار