خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/02 - 18:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری به خانه ملت خبر داد:

گزارش مشکلات زائران عتبات عالیات و سوریه به صحن مجلس

**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به مباحث مطرح شده در کمیسیون متبوعش گفت: قرار است گزارشی که نمایندگان اعزامی به عتبات عالیات و سوریه درباره مشکلات زائران ایرانی تهیه کرده‌اند در صحن ارائه شود.

"بهروز جعفری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به اینکه جلسه  کمیسیون متبوعش به بررسی مشکلات زائران ایرانی عتبات عالیات و سوریه اختصاص داشت، افزود: رئیس سازمان حج و زیارت، نمایندگان وزارت راه، اطلاعات و سازمان هوایی کشور در این جلسه حضور داشتند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبق گزارش نمایندگان اعزامی بیشتر مشکلات زائران معطوف به توقف در مرزها، اقامت در هتل‌ها و به خصوص مهمانسراهای عراق است.

وی با اشاره به دعوت کمیسیون فرهنگی برای دومین بار از این هیات های مسئول برای حضور در جلسه این کمیسیون تاکید کرد: پس از بررسی این مشکلات نتیجه به سایر نمایندگان ارائه خواهد شد تا بتوانیم راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات پیدا کنیم.

جعفری تصریح کرد: توقف در بین راه‌ها و به خصوص در مرز مهران و خسروی بیشترین مشکل زیران ایرانی عتبات عالیات است. اما معضل دیگر در ارتباط با رفتار عراقی‌ها و تبعیضی که برای کاروان‌های زیارتی ایرانی قائل می‌شدند، است.

  • کد خبر : 25867
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار