خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/03 - 16:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون عمران،

گزارش عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش عملکرد بودجه امسال در بخش‌های عمرانی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بخش آب و فاضلاب کشور به این کمیسیون خبر داد.


"محمدرضا حسین‌نژاد دوین در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که نشست امروز (سه شنبه سوم اسفند) کمیسیون عمران برگزار شد، تصریح کرد: معاون وزیر مسکن گزارش کلی از عملکرد بودجه سال 89 وزارت مسکن و شهرسازی ارائه کرد.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، از ارائه گزارش های کلی درباره بخش‌های مسکن و شهرسازی، امور عمرانی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و بخش آب و فاضلاب کشور در نشست امروز کمیسیون خبر داد.



وی درباره دستورکارهای دیگر بررسی شده در نشست امروز کمیسیون عمران گفت: معاون برنامه ریزی وزارت کشور و معاون پارلمانی وزارت نیرو گزارش های کلی درباره عملکرد بودجه سال 89 درباره بخش امور عمرانی و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بخش آب و فاضلاب کشور ارائه کردند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، درباره بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده دو قانون نوسازی و عمران شهری افزود: این موضوع در نشست امروز بررسی نشد، زیرا باید در کمیته مرتبط با خود بررسی شود.

  • کد خبر : 38714
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار