خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 17:18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسی‌الرضا ثروتی:

گزارش شاخص‌های برنامه چهارم توسعه آماده ارائه به صحن است

عضو کمیته تحقیق و تفحص عملکرد برنامه چهارم توسعه اقتصادی گفت: گزارش نهایی این کمیته در ارزیابی عملکرد این برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بر اساس شاخص‌های کلان آماده شد.


"موسی‌الرضا ثروتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، اظهار کرد: گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه چهارم توسعه فردا (یکشنبه اول خرداد) در نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارائه می‌شود.



نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برنامه پنج ساله چهارم در دو مرحله بررسی شد، در مرحله اول عملکرد دولت در کلیات این قانون مطالعه شد و در گام بعدی وارد بخش‌های برنامه چهارم شدیم تا بدانیم دولت در اجرای بند بند این قانون چه عملکردی داشته است.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: عملکرد قوه مجریه در بخش‌های آب، برق، نیرو، کشاورزی قانون برنامه چهارم توسعه مطالعه شد.



عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد برنامه چهارم توسعه تأکید کرد: بعد از قرائت و رسیدگی به گزارش این کمیته در کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه و کسب رأی موافق نمایندگان عضو این کمیسیون، گزارش به هیئت رئیسه مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال می‌شود.

  • کد خبر : 48084
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار