خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 18:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جبار کوچکی‌نژاد:

گزارش تفریغ بودجه 88 در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست خود گزارش تفریغ بودجه سال 88 کشور را بررسی کردند، گفت: اعضای این کمیسیون بررسی‌های نهایی خود را درباره این گزارش تفریغ یکشنبه انجام می‌دهند.


"جبار کوچکی‌نژاد ارم‌ساداتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، تصریح کرد: رسیدگی به گزارش تفریغ بودجه سال 88 کشور در دستور کار نشست عصر امروز (سه‌شنبه سوم خرداد) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بود.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معاون پارلمانی دیوان محاسبات توضیح‌هایی را درباره گزارش تفریغ بودجه سال 88 کشور به این کمیسیون ارائه کرد.



وی ادامه داد: با توجه به این که در گزارش تفریغ بودجه سال 88 کشور اعداد و ارقام وجود نداشت، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نتوانستند گزارش نهایی خود را درباره تفریغ بودجه 88 اعلام کنند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: با مشخص شدن اعداد و ارقام در گزارش تفریغ بودجه سال 88 کشور، اعضای این کمیسیون در نشست روز یکشنبه (هشتم خرداد) بررسی نهایی خود را انجام می‌دهند.

  • کد خبر : 48642
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار