خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/30 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

گزارش برنامه‌های سرپرست وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی مجلس، روز سه‌شنبه به استماع برنامه‌های صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان می‌پردازد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، براساس دستور کار کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون فرهنگی روز یکشنبه( 3 شهریور) بعد از تبادل اخبار، راهکارهای فعالیت‌های فرهنگی استان مازندران و طرح الزام دولت به عمل متقابل در قبال کشورها و سازمان‌هایی که از فعالیت رسانه‌های ایرانی جلوگیری می‌نمایند را مورد بررسی قرار می‌دهد.



همچنین کمیسیون فرهنگی در روز سه‌شنبه( 5 شهریور) بعد از تبادل اخبار و قدردانی از زحمات وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان دولت دهم به بررسی طرح اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی شهر تهران زیر نظر شهرداری تهران می‌پردازد.



بر این اساس، در روز سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی مجلس به استماع برنامه‌های صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان می‌پردازد و جلسه هیات رئیسه کمیسیون بعد از آن برگزار می‌شود.



گفتنی است، در نوبت عصر روز یکشنبه (3 شهریور) نشست مشترک کارگروه هنر، رسانه، گردشگری و کارگروه خانواده، ورزش و جوانان به بررسی طرح صدا و سیما و  کارگروه ارشاد و تبلیغات به بررسی پیرامون راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان ذی‌ربط می‌پردازد./



پایان پیام

  • کد خبر : 108900
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار