خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نکونام در نشست خبری -10

گزارش آلودگی آب تهران در صحن علنی قرائت می‌شود

**رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش این کمیسیون در مورد آلودگی آب تهران در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "محمدابراهیم نکونام" در ادامه سخنان خود در نشست خبری امروز به با اشاره به بررسی پرونده آلودگی آب شرب تهران در کمیسیون اصل نود، گفت: عمده آلودگی آب تهران به خاطر مستحدثات در کنار حوزه‌های آبریز است. حتی شورای عالی امنیت ملی نیز مصوب کرد که برخی مستحدثات تخریب شود. اما آنچنان که باید به این مسئله عمل نشده و کمیسیون اصل نود هم گزارشی در این رابطه تهیه کرده که در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی با بیان اینکه آملی لاریجانی از زمان پذیرش ریاست قوه قضاییه موفقیت‌های خوبی در برخورد با مفاسد امنیتی و اجتماعی داشته است، یادآور شد: البته در این میان ما گاهی به مواردی برمی‌خوریم و طرز کار قوه قضاییه را که من خود جزو آن خانواده بودم را بررسی می‌کنیم.

نکونام در ادامه با اشاره به پرونده مطروحه دیگری در کمیسیون اصل نود، گفت: بحث نیاز مبرم جامعه پزشکی به رادیوداروها موضوعی است که کمیسیون اصل نود آن را مورد رسیدگی قرار داده. البته در این میان تحریم‌ها موثر بوده ولی تخلفاتی هم در این رابطه صورت گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی، به تشکیل پرونده‌ای در مورد شکایت جمع کثیری از زوار عتبات عالیات از نحوه سرویس‌دهی به آنها اشاره کرد و افزود: ما جلسات متعددی را با ریاست سازمان حج و زیارت در کمیسیون برگزار کردیم و پیشنهاد شد تا جلساتی در سطوح بالاتر تشکیل شود تا این موضوع برای همیشه سر و سامان داده شود و پایان یابد.

نماینده مردم گلپایگان در خانه ملت، از مطرح شدن پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود در مورد اختلاس در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: در این پرونده سازمان بازرسی ورود پیدا کرد و منتهی به محکومیت شد و نهایتا وجوه اختلاس به صندوق دانشگاه بازگشت.

ادامه دارد

  • کد خبر : 35429
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار