خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/28 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هادی قوامی:

کیفیت واگذاری شرکت‌های دولتی امری ضروری است

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون، رئیس سازمان خصوصی‌سازی از تحقق 45 هزار میلیارد ریال در بخش واگذاری شرکت‌های دولتی در سال جاری خبر داده است، گفت: در راستای واگذاری شرکت‌های دولتی باید به کیفیت این واگذاری‌ها نیز توجه شود.


"هادی قوامی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) تصریح کرد: در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 28 تیر) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور گزارشی را از عمکلرد بندهای مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی در سال 89 و تدابیر و اقدام‌های به عمل آمده برای اجرای بند‌های مربوط در بودجه سال 90 کل کشور قرائت کردند.



نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بر اساس قانون بودجه سال 89 کشور باید مبلغ 45 هزار میلیارد ریال از بخش واگذاری شرکت‌های دولتی به خزانه واریز می‌شد، افزود: بدون در نظر گرفتن چک‌های تهاتر سازمان تأمین اجتماعی 38 هزار میلیارد ریال از این رقم محقق شدن است.



وی با بیان این که بر اساس بودجه سال 90 کل کشور باید تا پایان سال جاری رقم 45 هزار میلیارد ریال از بخش واگذاری شرکت‌های دولتی به خزانه واریز شود، اظهار کرد: در نشست عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور از تحقق این رقم تا پایان سال جاری خبر داد.



نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که یکی از اهداف اصلی واگذاری شرکت‌‎های دولتی به بخش خصوصی افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های دولت است، تأکید کرد: در راستای واگذاری شرکت‌های دولتی باید به کیفیت این واگذاری‌ها نیز توجه شود.

  • کد خبر : 54308
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار