خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/04 - 10:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور وزیر و معاونان وزارت نیرو

کمیسیون کشاورزی وضعیت مسایل آب کشور را بررسی می‌کند

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی این هفته علاوه بر بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و بررسی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست را نیز انتخاب می‌کنند تا کار این تحقیق و تفحص وارد فاز اجرایی شود.


 به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  دستور کار نشست‌های این هفته این کمیسیون را منتشر کرد.



بر اساس برنامه اعلام شده، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در نشست روز یکشنبه –5تیر- بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را ادامه می‌دهند و در ادامه نشست خود به بررسی لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکتهای تعاونی روستایی، عشایری و صیادی به اعضاء مصوب 1365 و قانون اصلاح قانون مذکور مصوب 1371 می‌پردازند.



انتخاب هیئت رئیسه "هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست"، و بررسی  لایحه اصلاح تبصره 2 ماده 3 و مواد 22 و 23قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری‌اسلامی ‌ایران مصوب 1384 دیگر دستورکارهای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای نشست روز یکشنبه است.



اعضای کمیسیون کشاورزی همچنین روز یکشنبه با حضور در وزارت نیرو مهمان وزیر نیرو و معاونین وی خواهند بود تا درباره مسائل مربوط به آب کشور بحث و تبادل نظر کنند.



 در نشست روز سه شنبه –7 تیرماه – کمیسیون کشاورزی نیز علاوه بر ادامه بررسی طرح و لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، نمایندگان این کمیسیون میزبان وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو و استانداران فارس و خوزستان خواهند بود تا مسائل و مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی استانهای فارس و خوزستان را بررسی کنند.



همچنین کارگروه منتخب کمیسیون کشاورزی در نشست‌های این هفته خود استماع گزارش مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره بانک کشاورزی و بحث پیرامون عملکرد سازمان دامپزشکی کشور با حضور کارشناسان این حوزه را در دستور کار خود دارد.

  • کد خبر : 52113
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار