خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/20 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

کمیسیون فرهنگی چارچوب وظایف و اختیارات صداوسیما را مشخص کرد

اعضای کمیسیون فرهنگی با تصویب ماده 9 طرح اداره صداوسیما٬ چهارچوب وظایف٬ اختیارات و ماموریت‌های این سازمان را مشخص کردند.


احمدرضا دستغیب(فرزند علی اصغر) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز (یکشنبه٬ 20 آذر) کمیسیون فرهنگی گفت: در ادامه بررسی طرح اداره صدا و سیما٬ اعضای کمیسیون ماده 9 این طرح را به تصویب رساندند.



اعضای کمیسیون فرهنگی با تصویب ماده 9 طرح، چهارچوب وظایف٬ اختیارات و ماموریت‌های سازمان صداوسیما را مشخص کردند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: ماده 9 آخرین بند از فصل سوم این طرح بود و پس از آن٬ وارد بحث کیفیت عزل و نصب و مباحث نظارتی خواهیم شد.



به گفته دستغیب بند به بند مواد  طرح اداره صدا و سیما دارای نکات تخصصی و فنی است که ابعاد مختلف دارد و باید با دقت خاصی دنبال شود؛ بنابراین جلسات کمیسیون فرهنگی برای بررسی این طرح با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و تعامل تبادل نظر نمایندگان با آنان بررسی می‌شود.



این عضو کمیسیون فرهنگی یادآور شد: در جلسه امروز نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات٬ معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قائم مقام سازمان صداوسیما و مسئولانی از سایر وزارتخانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 64606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم