خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/17 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای ارائه توضیحاتی درباره مسایل حاشیه‌ای اخیر عرصه ورزش

کمیسیون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان را به مجلس فراخواند

اعضای کمیسیون فرهنگی در پی مسائل حاشیه‌ای اخیر پیش‌آمده در عرصه ورزش کشور، محمد عباسی را برای ارائه توضیحات به مجلس فراخواندند.


احمدرضا دستغیب (فرزند علی اصغر) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز -17مهر ماه - کمیسیون فرهنگی گفت: پیش از دستور کار جلسه امروز٬ مطالبی در مورد حوادث رخ داده در حاشیه برخی دیدارها و مسابقات ورزشی کشور طی هفته گذشته٬ مطرح شد و اعضا تصمیم گرفتند تا محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان را برای ارائه توضیحاتی در کمیسیون حاضر شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: عباسی در یکی از جلسات آتی به کمیسیون فرهنگی خواهد آمد تا در برابر سوالات نمایندگان پاسخگو باشد.



نایب رییس کمیسیون فرهنگی افزود: در ادامه جلسه امروز برخی عبارات در طرح قانون جامع اداره صدا و سیما اصلاح شد و این طرح به زودی برای طی مراحل قانونی و قرار گرفتن در دستور کار مجلس٬ ارائه می‌شود؛ ضمن آنکه در مسیر بررسی این طرح٬ پیشنهادها و اصلاحات دیگری نیز قابل اعمال است.



وی با بیان اینکه پس از اتمام کار رسیدگی به طرح جامع اداره صدا و سیما٬ طرح نظام جامع رسانه‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت٬ اضافه کرد: درخواست داریم مجلس این طرح را به صورت اصل هشتاد و پنجی در دستور کار قرار دهد تا برخی از مواد آن در کمیسیون به سرانجام برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 60282
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم