خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 17:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی,کمیسیون ها
ایری:

کمیسیون عمران نسبت به تخلفات بنیاد مسکن بی تفاوت نمی‌ماند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی عملکرد بنیاد مسکن در کمیسیون متبوع خود خبر دادو گفت: کی از انتقاداتی که به مدیریت مجموعه بنیاد مسکن وارد است، دریافت زمین یا مبالغی خلاف قانون از مردم برای تهیه طرح‌های تفکیکی بوده که کمیسیون عمران حتما به آن ورود خواهد کرد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز( 30 اردیبهشت ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در نشست امروز کمیسیون، گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال 1402 و برنامه های مجموعه خود در سال جاری ارائه کرده و نمایندگان نیز هر کدام به بیان نظرات خود پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در حوزه ساخت مسکن برای محرومان و روستایان داشته که طبق گزارش رئیس بنیاد هم اکنون حدود 802 هزار واحد در حال ساخت است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که نمایندگان استان گیلان در این جلسه به آن اشاره داشتند، بررسی روند ساخت خانه‌های روستایی تخریب شده در حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم(ع) در روستای شفت بود. همچنین نمایندگان تاکید داشتند مجموعه بنیاد مسکن باید در مسیر اصلی خود گام برداشته و از اهداف خود فاصله نگیرد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: یکی از انتقاداتی که به مدیریت مجموعه بنیاد مسکن وارد است، دریافت زمین و یا مبالغی خلاف قانون از مردم برای تهیه طرح‌های تفکیکی است. متاسفانه این امر تنها به استناد یک بخشنامه داخلی انجام می‌شود. بی‌تردید ساخت مسکن با این روش و دریافت پول و زمین از مردم آن هم بدون پشتوانه قانونی، تخلف محرض بوده و کمیسیون عمران حتما به این موضوع ورود جدی خواهد داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 378685
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

تصاویر

آخرین اخبار