خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/21 - 18:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با رأی اعضا در نشست 22 اسفند،

کمیسیون تلفیق کلیات لایحه بودجه 90 را نهایی می‌کند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 90 با بیان این که کار رسمی این کمیسیون درباره لایحه بودجه 90 از روز 18 اسفند با بررسی کلیات بودجه آغاز شده است، گفت: کمیسیون تلفیق در نشست فردا (22 اسفند) در باره کلیات لایحه بودجه 90 رأی‌گیری می‌کند.


"جعفر قادری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از ادامه رسیدگی به کلیات لایحه بودجه 90 در نشست‌های صبح و عصر امروز (شنبه 21 اسفند) این کمیسیون خبر داد.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره نشست عصر امروز (21 اسفند) کمیسیون تلفیق ، گفت: در نشست عصر امروز که رئیس سازمان گمرک و معاون برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی هم در آن حضور داشتند، مسائل کلی بودجه 90 در بخش درآمدها از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، ارزی و درآمدهای حاصل از خصوصی‌سازی در بودجه سال آینده  مطرح و بررسی شد.



پیش‌بینی 170 میلیارد دلار مصرف ارزی در بودجه 90



وی همچنین افزود: در نشست امروز آمار چشمگیری در باره مصرف ارزی کشور در بودجه سال آینده ارائه شد که جای تأمل دارد، زیرا دولت در لایحه خود چیزی افزون بر 170 میلیارد دلار مصرف ارزی در نظر گرفته است که بخش چشمگیری از آن صرف واردات می‌شود.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 90 کل کشور با بیان این که کمیسیون تلفیق کار رسمی خود را از روز چهارشنبه 18 اسفند آغاز کرده است، تأکید کرد: کمیسیون تلفیق هنوز رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه را آغاز نکرده و نشست امروز ادامه بحث‌های مطرح شده در نشست‌های پیشین بوده است.

  • کد خبر : 40698
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار