خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/20 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای بررسی 80 ماده باقی‌مانده؛

کمیسیون تلفیق شنبه بررسی لایحه برنامه پنجم را ازسر می‌گیرد

**سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به اینکه شنبه 23 مرداد کمیسیون کار خود را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق جهت بررسی 80 ماده دیگر از لایحه برنامه پنچ ساله پنجم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شنبه کار خود را آغاز می‌کند.

"محمد مهدی مفتح" نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون پیش از تعطیلات به مدت سه هفته لایحه دولت را بررسی کرد، تاکید کرد: طبق آیین نامه اجرایی مجلس، کمیسیون تلفیق برای بررسی برنامه پنجم توسعه حداکثر شش هفته زمان دارد، بر این اساس پیش از تعطیلات تابستانی مجلس، بیش از سه هفته مواد لایحه در کمیسیون بررسی و تصویب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 120ماده از200 ماده برنامه پنجم توسعه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفته و پس از بحث و گفت‌وگو به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه کمیسیون 2 تا 3 هفته فرصت دارد، افزود: قبل از تعطیلات هیات رییسه کمیسیون درخواست تمدید مهلت بررسی بر روی برنامه پنجم توسعه را به هیات رییسه مجلس ارسال کرده است و از آنجا که به تعطیلات مواجه شدیم به همین دلیلی نمی‌دانم هیات رییسه موافقت خود را اعلام کرده است یا خیر.

وی ادامه داد: با این وجود طبق آیین نامه اجرایی مجلس، کمیسیون 2 تا 3 هفته دیگر برای بررسی برنامه پنجم زمان دارد.

  • کد خبر : 24694
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار