خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/21 - 17:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
لاریجانی در کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه:

کمیسیون تلفیق انتظارات رهبر انقلاب را بر آورده کرد

**نماینده مردم شیراز در مجلس شوراری اسلامی، اظهار داشت: علی لاریجانی در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق حضور پیدا کرد و از اعضای کمیسیون به دلیل برآورده شدن انتظارات مقام معظم رهبری تشکر کرد.

"جعفر قادری" عضو کمیسیون تلفیق در مجلس، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به سخنان رییس مجلس در جلسه کمیسیون اشاره کرد و گفت: لاریجانی با حضور در کمیسیون به دیدار مسئولان دولت و مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد که در آن دیدار رهبر انقلاب در خصوص بررسی برنامه پنجم توسعه و همکاری مجلس با دولت تاکید بسیار کردند و بر همین اساس از تلاش نمایندگان برای برآورده شدن فرمان مقام معظم رهبری تقدیر کرد. 

به گفته قادری، مجلس و کمیسیون تلفیق همکاری بسیاری با دولت در زمینه لایحه برنامه پنجم توسعه داشتند و از 250 ماده این لایحه شاید تنها به 20 ماده آن رای مثبت نداده اند.

عضو کمیسیون  تلفیق تاکید کرد: رییس مجلس همچنین عنوان کرد اگر نقصی در برخی مواد لایحه وجود داشته باشد، جای نگرانی نیست زیرا مجلس و نمایندگان فرصت دارند در بررسی برنامه پنجم توسعه در صحن علنی ایرادها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا برنامه پنج ساله کشور با کمترین خطا ارائه شود.

قادری ادامه داد: پس از صحبت‌های لاریجانی، اعضای کمیسیون تلفیق باقی مواد الحاقی از برنامه بودجه را بررسی و تصویب کردند تا برنامه جهت ویراش و انتشار به هیات رییسه مجلس ارائه شود.

نماینده مردم شیراز با اشاره به اینکه مواد مرتبط با صندوق توسعه ملی بررسی نشد، تاکید کرد: به دلیل فوت وقت این مواد در کمیسیون تلفیق مطرح نشد و مقرر شد در زمان بررسی برنامه پنجم توسعه به عنوان پیشنهاد مطرح شود.

  • کد خبر : 29386
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار