خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/14 - 10:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دلقپوش:

کمیسیون تلفیق 16 بند مراعی مانده از بودجه 90 را رفع ابهام کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 با تأکید بر اینکه پرونده این لایحه فردا در مجلس بسته می‌شود، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق به 16 بند ابهامی و برگشتی از صحن علنی رسیدگی و پس از اعمال تغییر هایی آنها را به صحن ارسال کردند.


"فرهاد دلقپوش" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق شب گذشته-سه‌شنبه 13 اردیبهشت- و صبح امروز- چهارشنبه 14 اردیبهشت- تشکیل جلسه داد، تصریح کرد: در این 2 نشست اعضای کمیسیون مواردی را که در صحن علنی مورد ابهام بود بررسی کردند.



نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی بودجه در صحن علنی، 16 بند این لایحه ابهام داشت که به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد، که شب گذشته و صبح امروز این بندها بررسی شد؛ تغییرات لازم در آن اعما شد و بار دیگر به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق رسید.



عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر اینکه تغییرهای اعمال شده در 16 بند بودجه برای تصویب نهایی در صحن علنی در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد، گفت: همچنین در نشست کمیسیون تلفیق با توجه به افزایش قیمت هر بشکه نفت به 81.5 دلار در صحن علنی؛ درباره مازاد هزینه‌ها به درآمدها نیز بحث شد.



به گفته نماینده مردم آستارا، در کمیسیون تلفیق درباره قیمت 1050 تومانی ارز نیز بحث  و احتمال نوسان‌های قیمت ارز مطالعه شد.



دلقپوش با بیان اینکه 62 هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه‌ها بدون تغییر باقی مانده است، تصریح کرد: خروجی کمیسیون تلفیق در این بخش همچنان 62 هزار میلیارد تومان است؛ از سوی دیگر با وجود اینکه از درآمدهای آزادسازی یارانه‌ها 6 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص یافته است، اما دولت  پافشاری می‌کند برای ارتقا سطح سلامت  کشور، اعتبار بیشتر از محل‌ها دیگر برای بخش سلامت کسب کند.



عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 با بیان اینکه عملا کار بررسی بودجه در صحن علنی به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر صحن مجلس بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای سند مالی کل کشور سال 90 را که در 92 بندالحالقی آمده بود را بررسی کرده است و تصور می‌کنم پس از رسیدگی به پیشنهادهای نمایندگان، کمیسیون‌ها و بندهای مراعی مانده، پرونده بودجه 90 فردا بسته شود.



به گفته فرهاد دلقپوش اگر در روند بررسی امروز مجلس موادی مراعی بماند کمیسیون تلفیق بار دیگر تشکیل نشست می‌دهد.

  • کد خبر : 46068
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار