خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/04 - 17:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
زمانی با اشاره به بررسی کشته شدن فرد نابینا در مترو؛

کمیسیون به مدت یک هفته توضیحات هاشمی در خصوص حادثه مترو را بررسی ‌می‌کند

**در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رئیس شرکت متروی تهران درباره حادثه کشته شدن زن نابینا در مترو توضیحاتی را ارائه کرد و مقرر شد کمیسیون ظرف یک هفته توضیحات ارائه شده را بررسی کند.

"سیدجواد زمانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: کمیسیون از  مهدی هاشمی رییس شرکت متروی تهران دعوت کرده بود برای ارائه توضیحاتی درباره حادثه کشته شدن فرد نابینا در مترو، توضیحاتی ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: قرار شد کمیسیون طی یک هفته این توضیحات را بررسی کند؛ اما آنچه مطرح و مشخص است این است که یک فرد نابینا از بین رفته است و این به دلیل نبود امکانات و حفاظ ایمنی در مترو است.

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس با تاکید بر اینکه این خانم نابینا قطعا خودکشی نکرده است، گفت: زمانی که شخصی از بین می‌رود مسلما مسائل امنیتی و ایمنی رعایت نشده است، بنابراین باید این مسائل را به گونه‌ای بررسی کرد که در آینده چنین اتفاقاتی نیفتد.

 زمانی همچنین افزود: ما به دنبال این هستیم که جلوی چنین اتفاقاتی را بگیریم، البته این جریان‌ها حاکی از این است که در مترو مشکلاتی وجود دارد که باید بررسی شود.

وی به دستور کار دیگر کمیسیون اجتماعی اشاره کرد و گفت:کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون فرعی لایحه ایجاد 14 منطقه اقتصادی را مورد بررسی قرار داد و در نتیجه به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در ادامه افزود: جلسه مشترکی نیز با کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص بررسی مشکلات دیوان محاسبات داشتیم.

  • کد خبر : 30137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار