خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/11 - 20:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم شیراز:

کمیسیون برنامه و بودجه به حد نصاب نرسید

**عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل به حدنصاب نرسیدن کمیسیون، نمایندگان تنها به بحث و بررسی بر روی برخی از موارد دستور کار پرداختند.

"جعفرقادری" نماینده مردم شیراز در مجلس، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه بعد از گذشت 3 ماه امروز جلسه داشت، گفت: به دلیل اینکه اعضای کمیسیون درگیر بررسی بر روی برنامه پنجم توسعه بودند، کمیسیون برنامه و بودجه در سه ماه گذشته جلسه نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز کمیسیون تلفیق برنامه نداشت، نمایندگان تصور می کردند کمیسیون برنامه و بودجه نیز تشکیل نخواهد شد و در محل کمیسیون حضور پیدا نکردند.

قادری مطرح کرد: با این وجود برخی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه حاضر شدند اما جلسه به حد نصاب نرسید و تنها بررسی بر روی برخی موارد دستورکار صورت گرفت.

وی افزود: در کمیسیون تنها طرح اصلاح قانون بودجه سال 1389 کل کشور به منظور تأمین وسایل کمک توانبخشی مورد نیاز جانبازان و معلولین بررسی شد و تصمیم گیری بر روی آن به زمان دیگر موکول شد.

قادری با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه 13 مهر مجدد کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بررسی بر روی برخی مواد برنامه پنجم توسعه باقی مانده است، کمیسیون تلفیق این هفته و هفته آینده جلسه خواهد داشت، به این ترتیب کمیسیون برنامه و بودجه در این زمان ها جلسه نخواهد داشت.

قادری تاکید کرد: پس از اتمام کار کمیسیون تلفیق، کمیسیون برنامه و بودجه بررسی بودجه سال 90 را در دستور خواهد داشت و تصور نمی کنم بتوانیم طرح اصلاح قانون بودجه سال 1389 کل کشور به منظور تأمین وسایل کمک توانبخشی مورد نیاز جانبازان و معلولین  و طرح اصلاح جزء «ط» بند (3) ماده واحده قانون بودجه سال 1389 کل کشور  دو دستورکار جلسه امروز کمیسیون را بررسی کنیم.

  • کد خبر : 28630
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار