خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/07 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

کمیسیون برنامه و بودجه این هفته بودجه 90 را بررسی می‌کند

نمایندگان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری بررسی بودجه سال 90 کل کشور را در دستورکار دارند.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، بر اساس دستور کار اعلام شده از سوی دستگاه قانونگذاری کشور، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه امروز (شنبه هفتم اسفند) از ساعت هفت تا 12 صبح بخش درآمدها از لایحه بودجه سال آتی را بررسی می کنند.



همچنین از ساعت 14 تا 18 امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بررسی واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و منابع هدفمندسازی یارانه‌ها را در دستورکار دارند.



نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه (هشتم اسفند) از ساعت هفت تا 12 صبح بررسی واگذاری دارایی های مالی منظور شده در لایحه بودجه سال 90 کل کشور را مطالعه خواهند کرد.



در نشست عصر روز یکشنبه این کمیسیون مجلس، بخش منابع و مصارف ارزی و وضعیت حساب ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی در سند مالی سال آینده بررسی می‌شود.



بر اساس دستور کار منتشر شده، نشست روز دوشنبه (9 اسفند) کمیسیون برنامه و بودجه که در دو نوبت صبح و عصر در موضوع‌های اعتبار هزینه‌ای و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای و مالی تشکیل خواهد شد.



اعضای این کمیسیون تخصصی مجلس در نوبت صبح روز سه‌شنبه (10 اسفندماه) از ساعت هفت تا 12 بررسی بودجه شرکت‌های دولتی و در نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 بررسی احکام لایحه بودجه را در دستور دارند.



همچنین نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه در روز چهارشنبه (11 اسفندماه) در دو نوبت صبح و عصر احکام لایحه بودجه سنواتی را بررسی خواهند کرد.



 جمع بندی منابع و مصارف و احکام لایحه بودجه سال 90 کل کشور در دستورکار کمیسیون برنامه و بودجه در روز پنج‌شنبه(12 اسفندماه) قرار دارد.

  • کد خبر : 38988
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار