خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/17 - 19:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نجابت با تأکید بر لزوم توسعه میادین مشترک نفتی:

کمیسیون انرژی پیگیر پرداخت اعتبار توسعه میادین نفتی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که توسعه میادین مشترک نفتی، از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس است، گفت: کمیسیون انرژی، پیگیری اعتبار پرداخت نشده توسعه این میادین را در دستور کار خود قرار داده است.


"حسین نجابت"، با تشریح برنامه‌های نشست دیروز(سه‌شنبه 17 اسفند) کمیسیون انرژی، افزود: برتری کشورهای مشترک با ایران در میادین نفتی، از جمله قطر در آغاز بهره‌برداری از میادین مشترک نفتی و سرمایه‌گذاری‌های کلان این کشورها در استخراج نفت، نمایندگان کمیسیون انرژی را نگران کرده‌است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه از اعتبار 7 هزار میلیارد تومانی دولت برای توسعه میادین نفتی در سال 89 تاکنون بخش قابل توجهی پرداخت نشده‌است.



وی تأکید کرد: بی توجهی به میادین مشترک نفت و گاز کشور، هزینه‌های سیاسی و اجتماعی بسیاری را برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.



عضو کمیسیون انرژ مجلس درپایان گفت: افزون بر پرداخت نشدن اعتبار برای توسعه میادین مشترک انرژی، دولت در هزینه کردن درآمدهای نفتی نیز به مصوبه‌های مجلس توجهی نداشته و موجب ناهمگونی در پرداخت درآمدهای نفتی شده است.

  • کد خبر : 40312
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار