خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/29 - 16:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عماد حسینی:

کمیسیون انرژی به تحقیق ‌و تفحص از قراردادهای نفتی رأی نداد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود، موضوع تحقیق و تفحص از قرارداهای نفتی را بررسی کردند، گفت: با توجه به برابر بودن تعداد موافقان و مخالفان موضوع تحقیق و تفحص از قراردادهی نفتی، به احتمال زیاد تحقیق و تفحص از قراردادهای نفتی منتفی است.


عماد حسینی در گفت و گو با خبرنگار  اقتصادی خانه ملت www.icana.ir ، در تشریح دستورکار نشست عصر امروز ـ سه شنبه 29 شهریور ـ کمیسیون انرژی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود، موضوع تحقیق و تفحص از قرارداهای نفتی را بررسی کردند.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون انرژی مجلس در نشست عصر امروز خود پس از بررسی موضوع تحقیق و تفحص از قرارداهای نفتی، درباره این موضوع رأی‌گیری کردند، افزود: از مجموع 16 عضو حاضر در این نشست، هشت نفر از اعضا به تحقیق و تفحص از قرارداهای نفتنی رأی منفی و هشت نفر رأی مثبت دادند.



سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هشتم تصریح کرد: با توجه به برابر بودن تعداد موافقان و مخالفان موضوع تحقیق و تفحص از قراردادهی نفتی، به احتمال زیاد تحقیق و تفحص از قراردادهای نفتی منتفی است.

  • کد خبر : 59090
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم