خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/03 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کوثری:

کمیسیون امنیت از متکی تقدیر می‌کند

**نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوراس اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امنیت در نظر دارند از "منوچهر متکی" وزیر سابق امور خاجه کشور تقدیر کنند.

"اسماعیل کوثری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه تقدیر و تشکر از متکی اولیل هفته صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: روز یکشنبه 5 دی ماه بعد از اتمام جلسه کمیسیون، از وزیر امور خارجه کشور تقدیر و تشکر خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با تاکید بر اینکه با اهداء تقدیرنامه‌ای از زحمات و خدمات وزیر تجلیل خواهد شد، ادامه داد: با حضور کلیه نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشستی از ساعت 4 تا 5 عصر روز یک شنبه از متکی تقدیر به عمل می‌آید.

رییس‌جمهور طی حکمی در روز 22 آذر ماه سال جاری علی‌اکبر صالحی را به عنوان «سرپرستی وزارت امور خارجه» منصوب کرد و در نامه‌ جداگانه‌ای از زحمات و خدمات منوچهر متکی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه قدردانی کرد و این مسئولیت را از متکی گرفت.

نایب رییس کمیسیون با اشاره به اتمام بررسی طرح قطع رابطه با انگلیس، تاکید کرد: کمیسیون این طرح را به اتمام رسانده و نتایج و گزارش نهایی را برای قرائت و رای گیری نهایی به هیات رییسه مجلس تقدیم کرده است.

کوثری در نهایت گفت: نوبت مطرح شدن طرح قطع رابطه با انگلیس هنوز مشخص نشده است.

  • کد خبر : 34204
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار