خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/29 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدعلی موسوی‌جرف:

کمیسیون اقتصادی لایحه مبارزه با قاچاق کالا را بررسی کرد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند، گفت: تلاش اعضای کمیسیون اقتصادی بر این است که لایحه در مجلس هشتم تصویب شود.


سیدعلی موسوی‌جرف در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت www.icana.ir، ‌با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 29 شوریور)، لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند، تصریح کرد: این لایحه حدود 70 ماده دارد که اعضای این کمیسیون تا کنون هفت ماده از آن را بررسی کرده‌اند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: افزون بر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مرکز پژوهش‌ها نیز لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می‌کند.



وی ادامه داد: با توجه به این که اعضای کمیسیون اقتصادی در راستای بررسی لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماده دو این لایحه را به 6 ماده تقسیم کردند، این احتمال وجود دارد که گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره این لایحه با بیش از 80 ماده تدوین شود.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان این که اعضای این کمیسیون هر هفته تقریبا هفت ماده از لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می‌کنند، یادآور شد: تلاش اعضای کمیسیون اقتصادی بر این است که لایحه در مجلس هشتم تصویب شود.

  • کد خبر : 59089
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم