خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/07 - 18:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری دستنائی:

کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریسی استخدامی را رد کرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب نشدن طرح "احتساب سابقه تدریسی معلمان حق التدریس استخدامی در آموزش و پرورش " در کمیسیون متبوعش خبر داد.


"نورالله حیدری دستنایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در جلسه امروز عصر کمیسیون، طرح احتساب سابقه تدریسی معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب نمایندگان نرسید.



نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبق گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس معلمان حق التدریسی به دلیل وجود مجموعه قوانین سازمان تامین اجتماعی نیازی به این قانون ندارد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر طرح "احتساب سابقه تدریسی معلمان حق التدریس استخدامی در آموزش و پرورش" چون  شائبه بار مالی داشت اگر تصویب می شد مورد ایراد شورای نگهبان قرار می گرفت.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در طرح مذکور حق التدریسان باید هم سهم بیمه خود و هم سهم دولت به میزان سابقه کارشان را بپردازند .



عضو کمیسیون آموزش وپرورش مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در نهایت بعد از بحث و بررسی‌ها نمایندگان با لحاظ این دلایل با این طرح مخالفت کردند.  

  • کد خبر : 52659
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار