خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عباسعلی نورا خواستار شد:

کمیته‌ای خاص مسائل امنیتی سیستان و بلوچستان را بررسی کند

**نماینده زابل علت طرح سوال از وزیر اطلاعات را مربوط به مسائل چابهار و مولفه‌ها و تدابیر امنیتی استان سیستان و بلوچستان خواند.

"عباسعلی نورا" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت راجع به علت پرسش سوال از وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این سوال در مورد مسائل چابهار و مولفه‌ها و تدابیر امنیتی استان سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: در واقع انتظار ما آنست که وزیر اطلاعات اقدامات و کارهای انجام شده در زمینه ارتقا سطح امنیت استان را توضیح دهد و شرح دهد چرا تا کنون هر از چند گاهی شاهد این اتفافات بودیم بدون آنکه پیش بینی لازم صورت گیرد.
نماینده زابل و زهک تصریح کرد: اعتقاد نمایندگان بر آنست که حتما شاخصه‌های مختلف امنیتی سیستان و بلوچستان در کمیته‌ای خاص متشکل از اعضای کمیسیون امنیت ملی، نمایندگان استان، نمایندگان وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: سوال ما گرچه ساده است اما انتظار می‌رود با تشکیل این کمیته بررسی ریشه‌ای راجع به تمام علل بروز مشکلات امنیتی استان انجام شود و در این رابطه می‌طلبد سهم هریک از مسائل دخیل داخلی و خارجی و مرزی روشن شود.
روز سه شنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سؤال مشترک حسینعلی شهریاری نماینده محترم زاهدان، احمدعلی کیخا و عباسعلی نورا نمایندگان محترم زابل و زهک از وزیر اطلاعات طرح خواهد شد.

  • کد خبر : 37999
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار