خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/03 - 17:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عیسی جعفری:

کمیته بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه از خشک‌شدن تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود کمیته‌ای را برای بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه از خشک‌شدن تشکیل دادند، گفت: اعضای این کمیته باید در زمان 15 روز گزارش خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه دهد.


عیسی جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir، گفت: در نشست عصر امروز( یکشنبه سوم مهر) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گزارشی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه ارائه شد و موافقان و مخالفان طرح نجات ارومیه از خشک شدن دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.



نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس پس از بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه از خشک شدن این نتیجه رسیدند که کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس این موضوع را بررسی کرده و پایه اصلی بحث درباره موضوع دریاچه ارومیه گزارش این کمیته باشد.   



وی ادامه داد: اعضای کمیته بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه از خشک‌شدن باید در زمان 15 روز گزارش خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهند.



جعفری افزود: "سیدمحمرضا حاجی‌اصغری"،" وکیل سپه‌اجیرلو" و همچنین "احمدعلی کیخا" نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس در کمیته بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه از خشک‌شدن هستند. 



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و مناببع طبیعی مجلس هشتم بررسی مشاغل مرتبط با بخش کشاورزی را دیگر دستور کار نشست امروز این کمیسیون خواند و تصریح کرد: در همین رابطه سرپرست کمیته امداد امام (ره) در کمیسیون حاضر شد اما از آنجا که اعضای این کمیسیون به جمع‌بندی نرسیدند، مقرر شد کمیته امداد پیشنهاد‌های خود را در این رابطه ارائه دهد.

  • کد خبر : 59286
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم