خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 18:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قربانی:

کمتیه امداد درصدد حمایت حقوقی و قضایی از خانواده‌های تحت پوشش خود است

**عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارائه متنی از سوی کمیته امداد امام(ره) برای حمایت حقوقی از خانواده‌های تحت پوشش خود، جهت الحاق به لایحه حمایت از خانواده خبر داد.

"موسی قربانی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به استماع گزارش انواری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه امروز این کمیسیون، تصریح کرد: آنچه نقطه مشترک دستور امروز کمیسیون و گزارش مذکور بود. پیشنهاد حضور نماینده کمیته امداد در پرونده های مربوط به مسائل حقوقی و قضایی خانواده های تحت پوشش این کمیته بود.

وی افزود: قرار شد کمیته امداد هرچه زودتر متنی را با هماهنگی قوه قضائیه و مرکز پژوهش های مجلس در این رابطه آماده کند تا همانطور که دوایر دولتی درباره مسائل قضایی یک کارمند نماینده حقوقی می فرستند، نماینده کمیته امداد نیز جهت حمایت حقوقی از خانواده های تحت پوشش چنین اقدامی را انجام دهد.

نماینده قائنات راجع به مراحل بررسی لایحه حمایت از خانواده در کمیسیون نیز تصریح کرد: بنا بود که در مورد حقوق کودکان و حقوق زنان موادی به این لایحه اضافه شود که ماده مربوط به تقاضای طلاق زنان بررسی شد، ولی بررسی باقی مواد تهیه شده به اتمام نرسید و به جلسات بعد موکول شد.

  • کد خبر : 36358
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار