خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/28 - 17:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون عمران /

کلیات طرح انتقال پایتخت تصویب شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، طرح انتقال پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که کلیات آن مورد تصویب نمایندگان و اعضای کمیسیون قرار گرفت.


مجید جلیل سرقلعه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در جلسه امروز (یکشنبه 28 مهر) کمیسیون عمران مجلس، طرح انتقال پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که کلیات آن مورد تصویب نمایندگان و اعضای کمیسیون قرار گرفت.



نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز کمیسیون عمران برخی از نمایندگان مجلس از جمله یک عضو کمیسیون عمران، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به شورای انتقال پایتخت افزوده شدند.



عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: به علت آنکه رییس جمهور از شورای انتقال پایتخت حذف شده، از این رو دیگر نمی‌توان آن را شورای عالی نامید.



لازم به ذکر است، موضوع طرح انتقال پایتخت در 14 مهر ماه سال جاری در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس منتفی شد اما بار دیگر این طرح از کمیسیون شوراها به کمیسیون عمران مجلس عودت داده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 113177
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار