خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/22 - 11:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسن شبان‌پور:

کشاورزان در برداشت محصولات پاییزه، حمایت می‌شوند

**نماینده ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور در هر سه حوزه انتخابی خود اظهار داشت: بازدیدهای خود را از مرودشت آغاز کردم. حضور در مراسم تودیع و معارفه آقایان غفاری و حسینی فرمانداران سابق و جدید شهرستان مرودشت، برگزاری جلساتی با هیأت ورزش این شهرستان و دیدار با مردم، افتتاح گلخانه، بازدید از کارخانه پتروشیمی شهدای مرودشت، دیدار از کارخانه آرد دادلی و هیأت مدیره صنایع تولید بخش کشاورزی و همچنین پیگیری آب شرب مردم مرودشت عمده فعالیت من در این شهرستان بود.

"حسن شبان پور" به روزنامه خبرجنوب گفت: مرودشت بیش از 100 قهرمان ملی دارد و از جایگاه ویژه‌ای در ورزش برخوردار است. به همین دلیل دیدار باهیأت ورزش این شهرستان و برگزاری جلساتی به منظور کسب کمک‌های قانونی و همچنین برنامه‌ریزی برای آینده ورزش این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی درباره مطالبات اصلی مردم افزود: از آن جا که استان فارس قطب کشاورزی ایران است، بسیاری از مردم از خشکسالی و بیکاری حاصل از آن گلایه‌مند بودند. در این زمینه جلساتی با مسئولان جهاد کشاورزی برگزار کردیم تا برنامه‌هایی مدون برای کشت محصولات پاییزه اتخاذ شود.

این نماینده مجلس از ساخت و توسعه راه های روستایی گفت و افزود: در بخش کام فیروز راه های روستایی خانی من و آب ماهی که شامل 12 روستا است، بازدید شده که در مرحله آسفالت‌ریزی قرار دارد.

شبان پور در پایان ابراز امیدواری کرد تا دو سال آینده گاز به همه 60 روستای منطقه کام فیروز برسد.

دیدار از بخش‌های ارسنجان و پاسارگاد، همچنین پیگیری کمبودها از ادارات کل و وزارتخانه‌ها در اولویت بعدی این نماینده قرار دارد.

  • کد خبر : 24780
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار