خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/29 - 18:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون شوراها تصویب شد:

کاهش 5 نماینده از حوزه انتخابیه تهران

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی از کاهش 5 نماینده از حوزه انتخابیه تهران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون شوراها، نمایندگان تهران از 30 به 25 نماینده،کاهش پیدا می‏کنند.‬


"ایوب پاپری مقدم" درگفت وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملتwww.icana.ir ، از بررسی اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی، تهران ، مازندران و تصویب آن در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: درحوزه انتخابیه آذربایجان شرقی، دونماینده به حوزههای جدید آذرشهروعجب شیراضافه شد.



 نماینده مردم دشستان درمجلس شورای اسلامی افزود:بخش هوران، تابع شهرستان اهر، ازحوزه انتخابیه کلیبر وخدا آفرین و هوراند جدا و به حوزه انتخابیه اهر و هریس الحاق شد.



 عضو کمیسیون شوراها ادامه داد: درحوزه انتخابیه مازنداران هم  نمایندگان با الحاق شهر رویان به حوزه انتخابیه نوشهر مخالفت و بند مربوطه را از این لایحه حذف کردند.



نماینده دشستان از کاهش 5 نماینده از حوزه انتخابیه تهران خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون شوراها، نمایندگان تهران از 30 نفر به 25 نماینده کاهش پیدا می‏کنند.



وی با اعلام اینکه یک نماینده ازحوزه انتخابیه تهران حذف و به شمیرانات اضافه شد ، گفت: بدین ترتیب برای تهران 25 نماینده، شهرری 2 نماینده، رباط کریم و اسلامشهر یک نماینده در نظر گرفته شد.



 پاپری مقدم تصریح کرد: استان‌های فارس،  یزد،  خراسان جنوبی، خوزستان،  کرمان و گلستان  جزء حوزه  های انتخابیه ای است که بررسی آن به هفته آینده موکول شد.

  • کد خبر : 59109
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم