خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 19:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شعبانی:

کاندیدای ورزش باید با علم ورزش و مسایل پیرامونی آن آشنایی کامل داشته باشد

**نماینده مردم سنندج ،کامیاران و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای وزارت ورزش و جوانان باید با علم ورزش و مسایل پیرامون آنها آشنایی کافی داشته باشد.

"امین شعبانی "در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص مشخصات کاندیدای پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: شخصی باید سکان ورزش و امور جوانان را در دست گیرد، که از نظر مدیریتی دارای تجربه، از لحاظ سابقه ورزشی برخوردار از این خصیصه و شخصی باشد که پیشینه کاری روشنی را از لحاظ تربیت بدنی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: ورزش امروزه به عنوان یک علم، یک منبع اقتصادی و عاملی برای نشاط و شادابی در جامعه شناخته می شود؛ بنابراین کسی باید برای وزارت ورزش انتخاب شود که بتواند ورزش کشور را به طور کامل و همه جانبه به پیش ببرد.
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی نبودن شخص وزیر ورزش، امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود بنابراین نمایندگان باید به طور همه جانبه نسبت به این موضوع توجه کنند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکستهای اخیر تیم ملی فوتبال پرداخت و افزود: اگر در سال های اخیر مسئولین تربیت بدنی سیاسی برخورد نمی کردند ما امروز با این شکست دردناک مواجه نمی شدیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: سیاسی نبودن به معنای این نیست که فعالیت سیاسی نداشته باشد بلکه به معنای این است که تلاش های ورزشی اش در سایه سیاست قرار نگیرد و تنها در بخش ورزش باشد.
شعبانی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان باید پیرو کامل ولایت مطلقه فقیه  و برخوردار از روحیه تعاملی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.    

  • کد خبر : 36992
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار