خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/25 - 12:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری:

کارگروه بررسی عملکرد سیاست‌های اصل 44 در حوزه نفت تشکیل شد

عضو کمیسیون اصل 44 قانون اساسی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود عملکرد سیاست‌های کلی اصل ۴۴قانون اساسی در حوزه نفت را با حضور وزیر نفت و وزیر اموراقتصادی و دارایی بررسی کردند، گفت: در این نشست کارگروهی برای بررسی عملکرد سیاست‌های اصل 44 در حوزه نفت تشکیل شد.


سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس در نشست صبح امروز –دوشنبه 25 مهر ماه- خود طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را بررسی کردند، تصریح کرد: کار رسیگی به این طرح به پایان رسیده است و رأی گیری برای تصویب آن هفته آینده انجام می‌شود.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس صبح امروز عملکرد سیاست‌های کلی اصل ۴۴قانون اساسی در حوزه نفت را با حضور "رستم قاسمی" وزیر نفت و "شمس‌الدین حسینی" وزیر اموراقتصادی و دارایی بررسی کردند.



وی ادامه داد: در نشست صبح امروز اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس چگونگی عملیاتی شدن واگذاری‌ها در حوزه نفت و حضور در فرا بورس بررسی شد.



حاجی‌اصغری تأکید کرد: در نشست امروز  کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس کارگروهی متشکل از اعضای این کمیسیون و کارشناسان وزارتخانه‌های نفت و امور اقتصادی و دارایی برای بررسی عملکرد سیاست‌های اصل 44 در حوزه نفت تشکیل شد.



این عضو کمیسیون کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس هشتم تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در نشست امروز مشخص شد که حجم واگذاری سهام عدالت در حوزه نفت بیشتر از حجم واگذاری‌ها به بخش خصوصی بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 60878
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم