خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/28 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کاظم فرهمند:

کارمندان دامپزشکی هم مشمول مزایای کارمندان پزشک قانونی می‌شوند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارکنان دامپزشکی کشور به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در تشریح نتیجه‌های نشست امروز (سه‌شنبه 28 تیرماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: در این نشست، طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارکنان دامپزشکی مطرح شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.



نماینده مردم بافق، مهریز، ابر کوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به سختی کار کارکنان سازمان دامپزشکی و خطرهای موجود در آن همچون انتقال برخی از بیماری‌های مشترک انسان و حیوان و بسیاری از آلودگی‌ها، طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان انتقال خون و پزشکی قانونی به کارکنان داپزشکی به تصویب رسید.



وی تصریح کرد: در جلسه امروز رئیس سازمان دامپزشکی کشور حضور داشت و در باره موضوع شرایط کاری کارکنان این سازمان برای نمایندگان توضیحاتی را ارائه کرد.



فرهمند با تأکید بر چگونگی تأمین مالی این طرح گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی ردیف درآمدی ماده 14 قانون سازمان دامپزشکی را برای تأمین مالی این طرح در نظر گرفتند و تصویب کردند. 



وی با بیان این‌که اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن نیزیکی دیگر از مباحث مطرح شده در نشست امروز کمیسیون کشاورزی بود، گفت: قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1370 است که در جلسه امروز، اعضای این کمیسیون الحاق موادی به آن را تصویب کردند و جزئیات این طرح نیز در آینده، بررسی می‌شود. 



عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی تصریح کرد: از جمله موضوعات مطرح شده دیگر در جلسه امروز کمیسیون بحث لایحه اصلاح پروتکل مونترال در رابطه با مواد کاهنده لایه ازن مصوب یازدهمین اجلاس پکن بود که با توجه به عدم حضور نمایندگان دولت و سازمان محیط زیست در جلسه امروز، کلیات آن به تصویب رسید و جزییات آن به جلسه هفته آینده موکول شد.

  • کد خبر : 54319
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار