خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/22 - 19:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده استهبان و نی‌ریز:

کارخانه سرامیک نی‌ریز کلنگ‌زنی شد

**"محمد سقایی" نیز بیشتر زمان خود را در هفته اول تعطیلات به بازدید از پروژه‌های در دست ساخت اختصاص داده است.

این نماینده با اشاره به همراهی با استاندار فارس به روزنامه خبرجنوب گفت: به همراه استاندار فارس دیداری از برخی مناطق از جمله آباده طشک، از توابع نی ریز داشتیم و طرح‌های عمرانی و کمبودها را مشاهده کردیم. در بین راه به آباده طشک کلنگ کارخانه سرامیک نی‌ریز نیز توسط استاندار به زمین زده شد که امیدواریم این پروژه که به همت بخش خصوصی به اجرا در می‌آید، هر چه زودتر عملیاتی شود.

وی ادامه داد: بازدید از روکش آسفالت نی ریز به قطرویه که از چندسال پیش آغاز شده نیز از دیگر دیدارها بود که خوشبختانه این کار نیز با سرعت و کیفیت خوبی در حال انجام است، به طوری که شورای فنی استان در این بازدید امتیاز بالایی به فعالیت پیمانکار داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس باید همیشه ناظر عالیه پروژه‌های بزرگ باشد، ادامه داد: نظارت دائمی باعث بالا رفتن سرعت از یک سو و کیفیت از سوی دیگر خواهد شد.

سقایی همچنین از سرعت و کیفیت بالای قطعه دوم بزرگراه فسا، استهبان و نی‌ریز خبر داد و گفت: مدت اجرای فاز دوم این بزرگراه در قرارداد 30ماه عنوان شده که با بررسی ما و نظر پیمانکار این پروژه با کیفیت عالی حداکثر در 18 ماه به اتمام می‌رسد.

این نماینده همچنین با اشاره به بازدید از تک تک روستاهای استهبان و نی ریز به همراه فرماندار، گفت: آنچه در شهرستان‌ها و استان قابل پیگیری و حل شدن بود؛ انجام دادیم، اما برای پیگیری بقیه کمبودها باید به وزارتخانه‌های مربوطه در تهران رفت.

  • کد خبر : 24798
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار