خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/02 - 16:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر:

چهارمین گزارش نظارتی کمیسیون اصل 44 آماده قرائت در صحن شد

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با اعلام اینکه گزارش چهارم نظارتی کمیسیون اصل 44 درباره عملکرد دستگاه‌ها تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده و در نوبت قرائت قرار دارد، گفت: کمیسیون با جدیت تمام مسئولیت نظارتی خود را پیگیری می‌کند.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از آماده بودن گزارش چهارم کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی خبر داد و تصریح کرد: کمیسیون با جدیت تمام مسئولیت نظارتی خود بر تمام دستگاه‌های اجرایی را پیگیری می‌کند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی علاوه بر مسئولیت نظارتی که بر عهده داشته اصلاح سه قانون مهم را در دستور کار خود دارد که این سه قانون عبارتند از قانون اصلاح قانون فضای کسب و کار، اصلاح قانون تعاون و اصلاح قانون اصل 44 قانون اساسی.



 



اصلاح قانون بهبود فضای کسب و کار ابلاغ شد



وی با اعلام اینکه روز چهارشنبه -دوم شهریورماه- اصلاح قانون بهبود فضای کسب و کار به اداره قوانین مجلس ارائه شده است، یادآور شد: در نشست روز سه شنبه کمیسیون اصل 44 این طرح نهایی و روز چهارشنبه با حضور هیئت رئیسه کمیسیون این قانون ابلاغ شد.



فولادگر ادامه داد: طرح بهبود فضای کسب و کار با حضور اعضای اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و کارگروه کارشناسی مرکز پژوهش‌ها گردآوری شده و روز گذشته نیز با حضور این افراد در کمیسیون این طرح نهایی شد.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در نشست روز سه شنبه از فرصت نهایت استفاده شد و درباره چگونگی اصلاح برخی از مواد قانون اصل 44 قانون اساسی با اعضای اتاق بازرگانی و تعاون بحث و تبادل نظر شد.

  • کد خبر : 57315
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم