خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/17 - 19:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پیگیری‌های زمانی برای پرداخت حقوق بسیجیان کم‌بضاعت

**عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های لازم برای پرداخت حقوق بسیجیان معسر خبرداد و گفت: از رئیس‌جمهور درخواست کردم تا حقوق این عزیزان هرچه سریع‌تر پرداخت‌گردد.

"سیدجواد زمانی" نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نشریه باختر با بیان اینکه بسیجیان کم‌بضاعت استان کرمانشاه دارای مشکلات عدیده‌ای هستند، گفت: عدم پرداخت به موقع حقوق این عزیزان یکی از مشکلات آنان است که به رغم آنکه در لایحه بودجه سال 1389 برای کمک به بسیجیان کم‌درآمد و بی‌بضاعت استان رقمی اختصاص داده شد، اما مسئولان در پرداخت حقوق آنها تعلل می‌کنند.

توجه به بسیجیان در قانون برنامه پنجم توسعه

وی افزود: اینجانب به عنوان یک نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری‌هایی از طریق مسئولان محلی و استانی داشتم و در تهران نیز در این رابطه پیگیری‌هایی داشتم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه کشور گفت: خوشبختانه در این قانون آمده که به همه بسیجیانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند، به تناسب حضور در جبهه ماهانه حقوق پرداخت شود.

به گفته زمانی این قانون از ابتدای سال آینده اجرایی خواهدشد و دولت موظف به برقراری مستمری وحقوق برای این عده از عزیزان شد.

تذکر به رئیسجمهور

وی با بیان اینکه به دکتر محمود احمـدی‌نژاد رئیــس‌جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بسیجیان کم‌بضاعت تذکرداده، گفت: اینجانب از رئیس‌جمهور خواستم تا به‌عنوان مسئول اجرای قانون بودجه کل کشور دستور دهند تا هر چه سریعترحقوق این عزیزان پرداخت‌گردد.

نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری‌کرد تا با عنایت رئیس‌جمهور محترم و همت مسئولان ذیربط به‌خصوص مسئولان استانی مشکل موجود رفع‌گردد.

درخواست از رئیسجمهور برای تجدید نظر درقطع مستمری همسران شهیده

زمانی با اشاره به قطع مستمری همسران محترم شهیده از سوی بنیاد شهید، گفت: متأسفانه بنیاد شهید در تصمیمی غیر قابل توجیه اقدام به قطع مستمری همسران محترم شهیده کرده است که این اقدام منجر به نارضایتی این عزیزان شده است.

وی با بیان اینکه تجدید نظر در این رابطه ضروری است، در تذکری به رئیس‌جمهور عزیز درخواست کردم که با توجه به آثار زیانبار این تصمیم در قبال مستمری بگیران همسران شهیده، دستور دهند تا در این تصمیم تجدید نظرشود.

  • کد خبر : 37369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار