خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/06 - 12:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:

پیگیری غیبت‌های مکرر وزیر علوم در کمیسیون آموزش از سوی عباسپور

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از ارسال نامه رئیس کمیسیون متبوعش به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و افزود: این نامه از سوی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و در راستای غیبت‌های متوالی وزیر علوم در کمیسیون و جهت پاسخگویی ایشان تنظیم شده است

"ضیاءالله اعزازی‌ملکی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، اظهار داشت: کمیسیون تا کنون 3 بار متوالی از کامران دانشجو، وزیر علوم برای شرکت در جلسات دعوت کرده است که ظاهرا ایشان در هیچ یک از این جلسات حضور نیافته اند.

نماینده مردم بناب به نامه وزیر علوم برای عدم حضور در جلسه کمیسیون آموزش اشاره کرد و گفت:البته این طور نیست که وزیر علوم نسبت به نمایندگان و جلسات کمیسیون بی اعتنا باشد، ایشان در نامه‌ای عنوان کرده است؛ جلسه کمیسیون آموزش با دیگر جلسات تداخل داشته و امیدوارم در جلسات آینده موضوعات عقب مانده را با همفکری یکدیگر پیگیری کنیم.

  اعزازی همچنین در توضیح محتوای نامه عباسپور به وزیر علوم گفت: رئیس کمیسیون در این نامه به انتظار اعضای کمیسیون برای حضور وزیر اشاره کرده است و آورده‌اند که چنانچه این نوع رفتار بین وزیر و کمیسیون همچنان باقی بماند مجبور به استفاده از ساز و کار نظارتی مجلس و ظرفیت آئین نامه داخلی مجلس هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در راستای ایجاد وحدت میان دولت و مجلس بتوان این‌گونه مشکلات را رفع کرد و با همدلی و تعامل به بررسی مسائل آموزشی پرداخت.

کامران دانشجو وزیر آموزش، تحقیقات و فناوری قرار بود در جلسه هفته گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات برای ارائه گزارش هایی درباره بررسی علت بازنشستگی اساتید دانشگاه‌ها و همچنین تغییر نظام آموزشی کشور پاسخگو باشد اما در این جلسه نیز حاضر نشده بود.

  • کد خبر : 26111
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار