خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/16 - 19:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تامینی به خانه ملت خبر داد:

پیگیری جدی کمیسیون بهداشت در خصوص آلودگی هوای تهران

**سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: گزارش وزارت بهداشت در خصوص آلودگی هوای تهران بررسی و قرار شد برای مهار این آلودگی‌ها هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌های ذیربط باشد و کمیسیون نیز به طور جدی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

"حسن تامینی‌لیچایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیگیری‌ کمیسیون بهداشت باعث شد تا گزارشی از سوی وزیر وزارت بهداشت و درمان در جلسه امروز ارائه شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه معاون سازمان محیط زیست نیز در این جلسه حضور داشت افزود: با توجه به اینکه باید یکسری هماهنگی‌های لازم بین وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست وجود داشته باشد، آمار و ارقام به گونه‌ای است که نشان می‌دهد به مسئله آلودگی هوای تهران باید توجه بیشتری داشت.

وی تاکید کرد: مرکز مهاری باید وجود داشته باشد که با سایر سازمان‌های مربوطه هماهنگ باشد. وزارت بهداشت و درمان، سازمان محیط زیست و شهرداری نیز باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند البته در جلسه امروز مقرر شد کمیسیون همچنان به پیگیری خود در این زمینه ادامه دهد.

تامینی‌لیچایی همچنین از غیبت وزیر رفاه در جلسه امروز خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل حضور نیافتن وزیر رفاه در کمیسیون، نمایندگان نیز سئوالات خود را پس گرفتند.

وی ادامه داد: پاسخ وزیر بهداشت به سئوال آقای کرمی‌راد در خصوص تغییر سرپرست دانشگاه پزشکی کرمانشاه قانع کننده بود و قرار شد با پیگیری‌های وزارت بهداشت یک نیروی تمام وقت برای این دانشگاه منصوب شود.   

  • کد خبر : 27016
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار