خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 19:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اقبال محمدی خبر داد:

پیگیری تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی

**عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به نشست هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی از اهتمام این کمیسیون برای روشن شدن عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی و شکایت‌های کشاورزان از این صندوق خبر داد.

"اقبال محمدی" عضو هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی با اشاره به نشست فردا عصر این هیئت، گفت: تاکنون دو جلسه در این خصوص میان اعضای هیئت تحقیق تشکیل شده و کارشناس نماینده هیئت نیز مامور به دریافت اطلاعات اولیه و هماهنگی با نهادهای مربوطه از جمله صندوق بیمه کشاورزی و دیوان محاسبات شده است و در جلسه فردا اطلاعات جمع آوری شده در این خصوص جمع بندی خواهد شد.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد با بیان اینکه این تحقیق و تفحص در محورهای متعددی در حال پیگیری است، گفت: تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی یکی از مهمترین موضوعات در دست بررسی کمیسیون کشاورزی است و به دلیل ارتباط نزدیک این صندوق با معیشت کشاورزان، حساسیت کمیسیون نسبت به آن دو چندان شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین افزود: شکایت‌های مختلفی از عملکرد این صندوق مطرح شده که مهمترین آنها به ایراد در مفاد قرارداد صندوق با کشاورزان، نحوه قیمت گذاری محصولات برای بیمه، زمان بازدید و ضریب نفوذ بیمه در گونه های مختلف محصولات کشاورزی مربوط می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه کمیسیون کشاورزی پیگیر حل مشکلات کشاورزان با صندوق بیمه محصولات کشاورزی است، گفت: نماینده هیئت تحقیق در حال حاضر به دنبال تکمیل اطلاعات لازم در خصوص عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی است و در نشست فردا عصر هیئت اطلاعاتی که تاکنون تهیه شده، جمع بندی خواهد شد تا روند تحقیق و تفحص با دقت و نظم بیشتری پیگیری شود.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی با بیان اینکه کار این هیئت از مهرماه سالجاری آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: نتایج تحقیق و تفحص از عملکرد این صندوق نهایتا تا اواخر فروردین سال 90 تدوین و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

سومین نشست اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی فردا عصر در محل کمیسیون کشاورزی برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 36746
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار