خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/25 - 09:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده بهار و کبودرآهنگ:

پیگیر حل مشکل آب شرب روستاها هستیم

**نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: یکی از مشکلاتی که هنوز در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ حل نشده است مشکل آب شرب است که متأسفانه بارها به مسئولان تذکر داده‌ایم اما هنوز برای حل آن اقدامی انجام نداده‌اند.

"عیسی جعفری"در گفت وگو با روزنامه همدان پیام اظهار کرد: در بسیاری از روستاها هنوز با تانکر آبرسانی می‌شود و این معضلی است که باعث گله مندی مردم ساکن در روستا شده است، مسئولان وزارت نیرو باید برای حل آن چاره‌ای بیندیشند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با  معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری  داشتیم به ما قول دادند تا هفته آینده اعتباری را برای حل این بحران به منطقه اختصاص دهند تا بخشی از مشکلات آب شرب حل شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ادامه از مشکلات گاز‌رسانی به روستاها سخن گفت و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در روستاها سالهاست حل نشده، مشکل گاز‌رسانی است که متأسفانه با آغاز فصل سرما این مشکل بیشتر به چشم خواهد آمد.همچنین یکی از مشکلات دیگر ما اختلاف بین آموزش و پرورش و شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی است که بیشتر روستا‌ها به آن مبتلا هستند.

وی ادامه داد: بیشتر روستاها گاز‌رسانی شده‌اند و دیگر به آنها نفت سفید داده نمی‌شود در نتیجه با اختلافی که بین این سه مرکز وجود دارد سازمان نظام مهندسی موافقت نمی‌کند تا به مدارس گاز داده شود و آنها مجبور هستند برای گرم نگه داشتن مدارس از بخاری‌های گازوئیلی استفاده کنند.

جعفری گفت: ما بارها به مسئولان تذکر داده‌ایم اما کسی برای حل آن اقدامی انجام نمی‌دهد. اخیراً با شرکت گاز صحبت کرده‌ایم و قرار شد تا از چند شرکت صنعتی که بخاری‌هایی برای چنین شرایط و فضاهایی تولید و به خارج از کشور صادر می‌کنند در اختیار روستاها قرار دهند که متأسفانه در عمل این اتفاق نیفتاد.

  • کد خبر : 31586
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار