خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/14 - 16:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست روز شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات:

پیشنهادهای نمایندگان درباره لایحه بودجه 90 بررسی شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان ‌این که در نشست صبح امروز این کمیسیون، اعضا پیشنهادهای نمایندگان درباره لایحه بودجه سال آینده کشور را بررسی کردند، تصریح کرد: ادامه این پیشنهادها در نشست عصر امروز این کمیسیون بررسی می شود.


"سید نجیب حسینی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، گفت: نشست صبح امروز(شنبه 14 اسفند) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، برگزار شد.



نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، درباره دستورکار نشست صبح امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تصریح کرد: در این نشست، اعضا پیشنهادهای نمایندگان درباره لایحه بودجه سال آینده کشور را بررسی کردند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان‌ این‌که در نشست صبح امروز این کمیسیون، معاون نظارت راهبردی و برنامه ریزی رئیس ریاست جمهوری حضور داشت، افزود: اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز، پیشنهادهای نمایندگان درباره لایحه بودجه سال آینده کشور را بررسی می کنند.



نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، امروز در دو نوبت، با دستورکار بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور برگزار می شود.

  • کد خبر : 39810
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار